Thursday 7 January 2016

My man, bitch !


O sa abordez acest subiect pentru ca, desi nu mi s-a intamplat, vad in jurul meu atatea cazuri si ma minunez.
Am o mare pica pe femeile care se baga in relatiile/casniciile altora. Imi vine sa le iau de par si sa le dau cu capul de asfalt.
Nu vorbesc de gelozii, de cazuri particulare, ci de principiul asta in sine.
De cele mai multe ori, nu imi place sa judec si sunt destul de deschisa la minte in multe aspecte ale vietii, dar sa te dai la iubitul/sotul altei femei, este impardonabil, degradant chiar. In primul rand n-ai nici un respect fata de tine, simti cumva inconstient ca "nu meriti" sau pur si simplu esti o proasta. Crezi ca daca el intra intr-o relatie ilicita cu tine, iti va ramane fidel in cazul in care (desi spune, slabe sanse de a o face) isi va parasi sotia pentru tine? Un individ care se fereste de consoarta lui ca un iepuras temator ce abia asteapta oportunitatea de a o insela cu oricine i-ar iesi in cale, tu asa specimen vrei langa tine?!


 Exista alte milioane de alti tipi pe acest pamant singuri si doritori. De ce sa iei ceea ce nu este al tau?
Iar daca spui "El s-a legat intai de soarta mea... el a flirtat primul" inseamna ca tu, draga mea, nu ai deloc discernamant. Sau ti-a spus cumva ca numai pe tine te adora si ca sta cu ea din "x" motive? Daca te-ar iubi atat de tare, nu te-ar pune in situatia asta de la inceput, nu ar suporta sa te vada suferind, ar lua taurul de coarne si ar face ceva in privinta asta! Sa accepti avansurile duplicitare ale unui barbat care e deja cu alta? Cat respect poti avea tu pentru tine daca faci asta? Oare nu meriti un barbat numai al tau? N-ar fi dragut sa ai o relatie numai a ta, in care sa fi iubita si respectata? 
Daca vei argumenta ca vrei "doar sa te distrezi", nu o poti face cu cineva liber si dornic (nu ma refer aici la prostituatele platite pentru a face sex cu diversi, nu intru in acest subiect, eu ma refer strict la femeile care gandesc defect - acele pasari de prada care din prostie sau rautate se arunca in bratele celor deja luati) ? De ce trebuie sa "furi" barbatul cuiva? Ca sa iti dovedesti tie, ca poti? Inseamna ca esti o fetita tematoare, naiva, extrem de complexata de feminitatea ta si nu mai vorbim de superficiala, iar karma te va lovi fix cand iti va fi lumea mai draga. Eu una asa ti doresc, alaturi de alte mii de femei! 

Am avut ghinionul sa vad in jurul meu astfel de lucruri si sunt profund dezgustata de aceste individe care, sincer, ma fac sa imi fie jena ca sunt din aceeasi "specie" ca ele.

Respectati-va mai mult, iesiti si cunoasteti tipi liberi, nu mai provocati rani altor femei, puneti-va in locul lor. Femeia empatizeaza. Cred ca unele dintre noi ne-am pierdut aceste daruri native din pacate.

Sa aveti un an bun, fara pasari de prada cretine sau lasi in viata voastra ! :D 

No comments:

Post a Comment